NYHEDER    DEBAT    KØB & SALG    DET SKER    BYG SELV    LINKS    DENNE SIDE/KONTAKT  
 
Debatforum 22. maj
Re: Opfordring til bedre kultur. Niels
Køb & Salg 9. marts
Basestation gratis
Det sker 2025
ALV ræveløbskalender 2025
 
 

Re: Endelig et forum for walkie-vrag


Mogens

Hej Igen

Serveren er i starten langsom fordi den danner siderne når folk kommer på.

Det er en server med postnuke på hvis du kender det Ulrik ??

Bossidende i nykøbing falster

Mogens

Sendt den 29. april 2003 kl. 8:58.

Besvar dette indlæg

Tilbage til oversigten over indlæg


Hele denne tråd:

Endelig et forum for walkie-vrag. Mogens - 28. april 2003 19:30.