Re: Endelig et forum for walkie-vrag MogensHej Igen
Serveren er i starten langsom fordi den danner siderne når folk kommer på.
Det er en server med postnuke på hvis du kender det Ulrik ??
Bossidende i nykøbing falster
Mogens Sendt den 29. april 2003 kl. 8:58. Besvar dette indlæg
Tilbage
til oversigten over indlæg
Hele denne tråd:
Endelig et forum for walkie-vrag. Mogens - 28. april 2003 19:30. |